shobu - 2010-09-03 19:57:55

Każdy zapewne słyszał o nietypowej cywilizacji zwanej naturą. Jest ona zupełnie inna od pozostałych.  Stanowi pewne uzupełnienie do pozostałych cywilizacji. Posiada w sobie pomieszanie pewnych zdolności ze wszystkich czterech. A więc mamy tu karty z Power Attackerem, tapowaniem stworów, niszczącymi efektami z ciemności oraz odsyłaniem kart. Głównym atrybutem tej cywilizacji jest możliwość dodawania many sobie i likwidowania przeciwnikowi. Również może być wykorzystywana do szybkich ataków poprzez uzupełnianie many.

Główne cechy cywilizacji natury:

Możliwość dodawania many za pomocą stworów (przy wzywaniu lub kiedy giną) oraz czarów
Możliwość pozbawiania many przeciwnika za pomocą stworów i czarów
Niszczenie stworów przeciwnika najczęściej wiąże się z odesłaniem ich do jego strefy many i tym samym jej zasilenie
Popularna umiejętność Power Attacker
Wyszukiwanie kart z decku.
Omijanie blockerów
Wskrzeszanie kart z cmentarza w celu uzupełnienia many
Niektóre twory mogą niszczyć tarcze jak są zablokowane
Dużo Double Breakerów oraz Triple Breakerów
Dedykuję tę cywilizację tym, którzy grają ogniem. Może to być rodzaj „odpoczynku” od tej cywilizacji, ponieważ w dużym stopniu cywilizacja natury ją przypomina.

Doskonale współgra z cywilizacją ognia i światła.

Mistrzudeem - 2010-10-19 17:49:49

Każdy zapewne słyszał o nietypowej cywilizacji zwanej naturą. Jest ona zupełnie inna od pozostałych.  Stanowi pewne uzupełnienie do pozostałych cywilizacji. Posiada w sobie pomieszanie pewnych zdolności ze wszystkich czterech. A więc mamy tu karty z Power Attackerem, tapowaniem stworów, niszczącymi efektami z ciemności oraz odsyłaniem kart. Głównym atrybutem tej cywilizacji jest możliwość dodawania many sobie i likwidowania przeciwnikowi. Również może być wykorzystywana do szybkich ataków poprzez uzupełnianie many.


TYM MNIE ZABIŁEŚ

hotel spa w Ciechocinku zawór do baterii wrocław